.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی نمایندگان مازنی از استیضاح وزیر آموزش و پرورش؛
یوسفیان: فانی به سلامت از استیضاح عبور می کند/شجاعی: بعيد است استيضاح راي بياورد
شمال نیوز: نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر تعداد امضاهای استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش تا فردا کاهش یابد احتمال رای آوردن استیضاح فانی ضعیف خواهد شد.
یوسفیان: فانی به سلامت از استیضاح عبور می کند/شجاعی: بعيد است استيضاح راي بياورد

به گزارش شمال نیوز، عزت الله یوسفیان ملا، که پیش از این از امضا کنندگان این طرح بود و پس از آن انصراف خود را از این استیضاح اعلام و امضای خود را پس گرفت در مورد دلیل انصراف خود از استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: ما عمده نظرمان تاکید بر مسئله حل مشکلات معیشتی فرهنگیان بود و چون در جلسه غیر علنی مجلس با وزیر آموزش و پرورش و همچنین آقای نوبخت، قول و قرار بر این شد که این مسئله حل می شود، ما خدای نکرده خصومت شخصی با آقای فانی نداشتیم و گفتیم که چون حل می شود، امضای خود را از استیضاح وی پس می گیریم که همین کار را انجام دادیم.
 
 نماینده مردم آمل در مجلس همچنین در پاسخ به این سئوال که به نظر شما رای آوری استیضاح وزیر در جلسه فردا با توجه به فضای عمومی مجلس چگونه خواهد بود، گفت: اگر به همین منوال پیش برود و تعداد امضاهای استیضاح کنندگان کاهش یابد احتمال رای آوردن استیضاح ضعیف خواهد شد و احتمال دارد که وزیر آموزش و پرورش از این مرحله به راحتی عبور کند.

 

همچنین شجاعي کياسري ، عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي از بررسي استيضاح فاني در جلسه فردا صبح اين فراکسيون خبر داد. وي گفت:من بعيد مي دانم استيضاح آقاي فاني رأي بياورد. اين نماينده مجلس استيضاح «فاني »را در حل مشکلات آموزش و پرورش بي تاثير خواند و افزود: دولت بايد خودش به پاي کار آيد و براي حل مشکلات معيشتي فرهنگيان راه حلي ارائه دهد .

نماينده مردم ساري تأکيد کرد: با استيضاح وزير مشکلات وزارتخانه بيشتر مي شود، چراکه بااين کار شش ماه آموزش و پرورش با سرپرست اداره خواهد شد و بعد از آن هم نمايندگان درگير انتخابات مجلس مي شوند؛ بنابراين، مشخص نيست که چه اتفاقي بيفتد. وي با اشاره به صحبت هاي رييس جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس ،گفت: از آنجايي که درخواست رئيس جمهور اين بود که در سال همدلي و همزباني به دولت و آقاي فاني براي حل مشکلات فرهنگيان و اين وزارتخانه کمک شود قطعا در رأي نمايندگان به عدم استيضاح «فاني» تاثير گذار خواهد بود البته دغدغه فرهنگيان همچنان بجاست و بايد براي حل آن راهکاري انديشيد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دیدار 3 تير 1394
یک سوال:
چطور میشه هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شد؟
سروش 2 تير 1394
رای نیاوردن استیضاح آقای فانی جواب خوبی بود به فرهنگیانی که جنس خودشان رو قبول ندارند و دنباله رو دیگرانی هستند که آنها را بعنوان نماینده انتخاب بکنند عاقبتش میشود اینچنین رو دست بخورند از نمایندگان که دنبال منافع خود هستند بخاطر منافع شخصی عموم را فدا میکنند، چرا فرهنگیان نباید تلاش کنند تا قشر خودی را به مجلس بفرستند که دردشان را بهتر از هرکس دیگه ای می دانند. تا جهت گرفتن احقاق حقشان دفاع کنند، از ماست که بر ماست زمانیکه مرغ همسایه رو غاز میبینیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.